ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dissabte, 15 d’agost del 2009

CONSULTORI DE LA MORGANA

BENVOLGUT GLAÇONET DERRETIT,

Aquest és un altre sistema. De segur que els daus nous, davant l'amenaça de prescindir d'ells, no et fallaran. I si ho fan, ja ho saps, uns altres daus!!!

Aprofito la vinentesa per fer-vos saber que aquest consultori segurament estarà inactiu uns dies. Les bruixes també fan vacances, i jo no penso ser menys. Vaig a unes muntanyes llunyanes a la recerca d'uns fruits que em permetin fer un beuratge molt important alhora de realitzar les meves pocions. I molt em temo que en aquelles muntanyes les tecnologies modernes no rutllen gaire bé.

De fet, no se perque us donc tants detalls.

Apa! Sigueu bons, o no, tant me fa! però això si, no deixeu de tenir problemes que consultar-me. Us garanteixo que quan pugui us contestaré.

Ah! Ànims Fidels meus, no defalliu davant aquests temibles enemics, sigueu valents com fins ara que els vostres sacrificis seran recompensats (ja sabeu a que em refereixo).

Φ Morgana Φ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada