ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dilluns, 28 de desembre del 2009

CUADERNAVIA GUYS, CAMPIONS 2009

(Cuadernavia Guys - Comissió de Comunicació)

L'entrenador, la plantilla i tot l'equip vol donar les gràcies a la seva afició pel seu suport incondicional que ha dut l'equip a dalt de tot. Sense vosaltres no hauria estat possible, ha declarat Olaf Martell de Thor Pedraforca entre glop i glop. En Petit Pol, l'enorme defensa contractat per jugar exclusivament ha afegit amb llàgrimes amb ulls: Quan tothom m'havia retirat en Martell de Thor ha confiat en mi. Si les normes de la lliga i els agents ho permetessin acceptaria de bon grat una reducció en la meva fitxa si fos per jugar en aquest equip, amb aquest entrenador, aquests companys i per aquesta afició. Paraules emocionades i emocionants que no esperàvem sentir mai d'un jugador que si ha passat ala història d'aquest esport no ha estat precisament per la seva sensibilitat en el terreny de joc sinó per la facilitat en impactar en les zones sensibles dels que es posaven al seu davant.



4 comentaris:

  1. Muy bonito el dragón. Felicidades al artista, algo publicado o es un amateur con buena voluntad y mejores maneras?

    Y lo que me faltaba por ver. APOLOGIA del consumo de alcohol. Una cosa es celebrar los triunfos con una botella compartida con todo el requipo al mejor estilo de Fernando y otra cosa muy distinta caer rendido a los pies de un tonel de cerveza.

    ResponElimina
  2. Tecnicament ja no és Nadal, així que....
    L'artista és amateur però no fa caricatures així que no ho demanis.
    Celebrar les victòries amb cervessa es fa també en el rugbi i
    i amb els contraris. Tu què ets una espècie d'amish? Tu
    les victòries com les celebres amb Pinky?
    Salut a tots

    ResponElimina
  3. Estimat anònim. No concebeixo millor manera de celebrar una victoria que bebent, de fet també és com els icebreakers celebren les derrotes. Per altra banda et faig notar 2 petits detalls:1.- Els que apareixen són figuretes de plom o plàstic en el seu defecte.
    i 2.- Tiu...! La llauna és buida.
    Per cert, tu ets dels que jugues al dómino amb cèntims o potser amb llenties?

    ResponElimina
  4. Mis mejores deseos para todos para este año que hoy se estrena.

    Sobre eso de que son figuras de plástico o metal no lo pongo en duda si bien, por otra parte, los que jugamos a este deporte acostumbramos a dar "vida" a nuestros jugadores.
    Como si no se entendería la existencia de una comisión encargada de investigar los bruscos cambios de tiempo a lo largo de un mismo partido? (comissionat dixit)
    Tendrían sentido los conjuros de la venerable Morgana por las almas de los compañeros caidos si no "viviesen", y nosotros con ellos, en esa realidad paralela?
    Que la lata está vacía? Eso espero, vaya manera de desaprovechar una cerveza si no ha sido bebida previamente. Y puestos a detallar, he hablado yo de una lata? Yo veía un enorme tonel de la mejor cefveza enana pues como de todos es sabido no hay enano sin cerveza y este equipo (felicidades al vencedor) si de algo va sobrado es de enanos en su equipo tècnico.
    Como no juego al dominó más que en contadas ocasiones no conozco esta variante con apuestas, supongo que es eso a lo que se refiere lo de con centimos o lentejas. La verdad es que no suelo apostar cuando juego con amigos y me parce que esta es una práctica habitual pues pocos jugadores de Magic conozco que usen esa norma por la que el vencedor se queda con una carta del mazo derrotado, por poner un ejemplo.
    Disfrutemos del año que entra y vivámoslo con intensidad.
    Que rueden los dados.

    ResponElimina