ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dimecres, 19 de maig del 2010

MORGANA ARRASSA EN EL GP

MORGANA SEGUEIX ENDAVANT!!!

Primer de tot donar l'enhorabona a Hamilton per una brillant cursa, segueix així però sempre al meu darrere.

No vull avançar-me a les classificacions oficials, ja em vaig equivocar a la cursa anterior, però em sembla que torno a anar al capdavant de tots. Em sap greu per vosaltres, pobres mortals!!! JE, JE, JE!!!

Ho constato perque molt parlar de tots els pilots, però la primera en la general és una servidora.

I prepareu-vos, que a la propera cursa, la meva petita alien em donarà tota la seva energia per seguir dominant-vos!!!

Φ Morgana Φ


2 comentaris:

  1. Ja he corregit el post d'ahir. No em penso rendir. La propera cursa serà un infern.

    ResponElimina
  2. Benvolguda Morgana. Molta sort demà amb l'Alien.
    Que vagi tot molt bé. A Erebor n'estarem molt pendents!

    ResponElimina