ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

diumenge, 7 de juny del 2009

CONSULTORI DE LA MORGANA

CONSULTORI SETMANAL

Benvolgudes animes preocupades!!!

Cada setmana em dirigiré a vosaltres per tal de que em pugueu expresar els vostres dubtes, temors, desitjos... Ho podeu fer amb comentaris en el post setmanal, i jo us aniré contestant a mesura que pugui.

NIT DE BRUIXES, BRUIXOTS I TOT TIPUS D'ÉSSERS MÀGICS:

Us avanço que per Sant Joan tinc previst preparar-vos un ritual especial per una nit tant màgica!!!

Φ Morgana Φ

3 comentaris:

  1. Esperem que ens guiis oh poderosa Morgana per poder conduir la nostra vida vers la llum verdadera.
    Hann de Hannorth

    ResponElimina
  2. Tu a l'únic lloc on aniràs és de morros al bassal de fang que hi ha al costat del camp, aquell que fan els teus glassonets. Ja veuràs la pallissa que et fotran les meves rates si ens trobem al camp.

    G.R.R. Splintter

    ResponElimina
  3. Splintter: Ja sé que t'agraden molt els bassals dels que parles. Ves que els glaçonets no siguin per a tu i la teva inmunda tropa de rates un bon jerro d'aigua freda.
    P.D. I després trepitjaré personalment el bassal de desperdicis i deixalles on vius.

    ResponElimina