ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dimecres, 10 de març del 2010

CONSULTORI DE LA MORGANA

ENCANTERIS PER A TOTHOM !!!

Benvolguts estimats seguidors, se que m'heu trobat a faltar ,ho he notat pels incontables post's reclamant la meva presència.

Primer de tot agrair el seu interès al meu apreciat Hann de Hannorth, fidel a la meva secció com n'hi ha pocs i molt actiu actualment gràcies a aquestes nevades que el fan recordar les seves enyorades terres del nord (que et semblen els meus poders vers la climatologia local??).

Després d'un temps de meditació, he decidit començar una nova etapa d'encanteris sota comanda. Demaneu un encanteri i jo faré el que podré per ajudar-vos.

Començo amb un encanteri típic d'amor que us servirà per seduir a la persona que desitjeu (no cal dir que on hi diu xxxxx hi heu de posar el nom de la persona desitjada):

En una espelma vermella grabeu el vostre nom i a continuació
" QUE xxxxx ES FIXI EN MI ".
Ho heu de grabar amb un punxó i des de la base de l'espelma cap amunt.
Llavors, agafeu l'espelma amb la ma esquerra
i amb els dits untats amb oli de ylang-ylang ungiu l'espelma
realitzant moviments lents ascendents, des de la base fins el ble,
tot concentrant-vos en el vostre desig.
Poseu l'espelma en el centre de la vostra taula i reciteu:

" Arcàngel Anael,
et demano que m'ajudis amb el teu poder.
Fes que xxxxx es fixi en mi
i en ningú més.
Deixa que el seu cor s'ompli d'emoció quan em vegi.
Que el seu desig flueixi cap a mi amb la mateixa força
amb que aquesta flama crema.
Que així sigui i així serà. "

I deixeu que l'espelma es consumeixi totalment.


Φ Morgana Φ

2 comentaris: