ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dimecres, 8 de juliol del 2009

Ajudam Morgana

Benbolguda Morgana:

Em trobo davant d'un dilema greu i necessito urgentment la teva inestimable ajuda.
Haig de realitzar aquest cap de setmana 3 events comercials simultanis en el temps, però no en l'espai.
No coneixeràs, per casualitat algun unguent o alguna poció que em permetés triplicarme?
Ja sé que sona extrany, però m'agradaria estar en tres llocs a la vegada.
També m'aniria força bé algun ritual per atreure la fortuna en la venta, l'unic que conec ( que no funciona massa bé) consisteig a assaltar el transeunts amb els ulls injectats en sang i cridant com un boig: "compram alguna cosa o et mossego!! I tinc la ràbia!!!.

Gràcies per endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada