ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dissabte, 4 de juliol del 2009

CONSULTORI DE LA MORGANA

ELS VENTS NO ENS SÓN FAVORABLES

Sembla ser que els vents de la disformitat també afecten aquest consultori i s'emporten quí sap on les vostres penúries.

He convocat un conjur de protecció vers aquest vent tan poderós que ens afecta a tots i així poder seguir amb les nostres tasques sense interferències malignes.

Em sap greu, emperò, que els missatges enduts pel vent no els pugui recuperar. Els he buscat fins i tot en altres dimensions, però no hi ha rastre d'ells. Us convido a que em torneu a fer arribar els vostres pesars, ser que us pot ser difícil tornar-ho a fer, però sols us demano aquest petit esforç que a la llarga us suposarà un gran bé.

Sigueu persistents, que aquest reflux dels vents de la màgia no us afecti i seguiu confiant en que les vostres inquietuds arribaran al seu destí.

Φ Morgana Φ

1 comentari:

  1. Em dirigeixo a tu Morgana per veure si la teva saviesa em pot ajudar. Darrerament els meus daus treuen massa 1. Sobretot a tirades importants. A què creus que és degut? Potser que els daus estiguin "gastats"? Tenen els meus enemics posat un mal d'ull sobre els meus daus?
    Esperant la teva resposta s'acomiada un glaçonet derretit!

    ResponElimina