ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dijous, 9 de juliol del 2009

CONSULTORI DE LA MORGANA

BENVOLGUT GLAÇONET DERRETIT,

Sigues sincer i diguem de quina manera has fet enfadar els daus.

Els daus són uns ents amb entitat pròpia que encara que no ho sembli són altament sensibles. No et pots ni arribar a imaginar de quina manera els poden afectar comentaris de l'estil "vaja merda de resultat!", "quina pífia!", "maleïts daus!!"... i similars.

A més, no és gens habitual que rebin comentaris tipus "així m'agrada!", "quins daus més macos!", "com us estimo, dauets meus!!"... i semblants.

Em sap greu però d'alguna manera has ofès els teus daus i, degut a un fort sentiment de companyerisme dauil, no et recomano que els canviïs, encara seria pitjor!!!

La única solució és que els afal·laguis de manera proporcional al greuje comès. Digues-me exactament com els has ofès i miraré de proporcionar-te la fòrmula correcte, si t'arrisques amb un comentari que no sigui el correcte, pot ser que després encara costi més compensar-ho.

Espero notícies teves,

Φ Morgana Φ

1 comentari:

  1. En cap cas he ofès els meus daus. De totes maneres són els meus servents i em deuen obediencia. He decidit prescindir d'ells i ja he guanyat un partit. Cada equip ha de tenir els seus daus.

    ResponElimina