ESTEU VISITANT LA PÀGINA DEL GRUP DE ROL EREBOR

BENVINGUTS!

dimecres, 14 de juliol del 2010

FORMULA D: CLASSIFICACIO FINAL!

Després del gran Premi de San Marino, les classificacions han quedat així.

Classificació G.P. San marino

1.- Poza 5 punts
2.-Alexei 4 punts
3.- Rosa 3punts
4.- Hamilton 1punt
5.- Jaime 1 punt
6.- Morgana 1 punt
7.- Gio 1 punt
8.- Gualterio 1 punt


Classificació Final Mundial

1.- Poza 20 punts (CAMPIO)
2.- Morgana 18 punts
3.- Hamilton 11 punts
4.- Jaime 11punts
5.- Gualterio 10 punts
6.- Gio 8 punts
7.- Alexei 8 punts
8.- Rosa 8 punts
9.- Pedro 7 punts

Enhorabona al guanyador!
Això és tot amics! Fins la temporada que vé
!



2 comentaris:

  1. Enhorabona al campió!! Semblava que aquest mundial tenia nom propi peró al final hi han hagut sorpreses!!

    Senyor comisionat: no estic d'acord amb la meva posició per damunt del pilot Rosa, al meu entendre jo, Alexei, hauria de ser 8é. Al cap i a la fi, no vaig corre una cursa, mentre que ella les ha corregut totes.
    Seria tan amable d'explicarme quin criteri ha fet servir?

    ResponElimina
  2. Aviso a tots els pilots que estigueu alerta, bufen vents de tempesta que poden afectar les vostres escuderies!!!

    Així em tindreu més por en propers campionats i no ajudareu al meu rival directe!!!

    El qual, per cert, que vigili més que mai, Morgana l'està vigilant!!!

    ResponElimina